Sunday, February 04, 2007

執著

雖然星期日,
但都要返工趕 Project。
離開地鐵站,
見到好多人企係條天橋望,
又有消防車,
原來燒著垃圾桶……

原本以為好難要加班到好夜,
結果突然靈機一動,
攪掂晒。
點解唔可以早 d 靈機一動 Wor……

放工出到旺角,
找唔到新之友,
結果自己一個食。
去左 KFC,
唔知佢畀錯定我叫錯,
佢畀左「原味」雞我。

記得大衛同學對「原味」呢個 Term 好執著,
記得去旅行個時,
佢同我講左唔止一次:
「呢 d 係「原味」雞,
唔係「唔辣」雞。
都唔知點解 d Staff 咁鍾意問人『辣定唔辣』,
應該問『辣定原味』嘛……」

講開執著,
我都係一個幾執著既人。
(或者叫頑固)
早兩年開始有記帳既習慣,
而精細度係去到一豪子都唔可以錯。
試個因為盤數相差左兩豪子,
我用左兩個鐘時間,
逐項去檢查,
去找出邊度入錯資料。

你話我唔捨得洗錢咩?
又唔係,
我畀錢個刻可以好簡單。
但係就執著係要完美地記低流水帳。

又好似寄郵包,
我一係唔寄,
一寄就塞滿晒咁寄。
寄一件又係要咁多時間咁多錢,
一算寄十件又係要咁多時間咁多錢,
點解唔寄多 d 呢?

No comments: