Thursday, February 22, 2007

科大影人像

好耐冇影相,
今日去左科大影相,
模特兒係最可愛既影如。

其實係家姐約左個攝影師,
我又跟埋去咁。
朝早去左家姐屋企拜年,
之後就坐車入科大喇……

一開頭被人誤會係影如阿爸……

專業即係專業,
今日學到唔少野!

夜晚賣甩影如,
去左九龍塘睇門徒。
去到戲院,
家姐排隊買飛,
我就排自助買飛。
唔知點解,
d 人總係唔鍾意睇指示,
人地明明寫左二百元樓下先可以用 VISA,
我前面個人買四張飛(每張 $65),
係咁試用 VISA 畀錢……

之後上 Food Court 食野,
見家姐排緊隊買野食,
我找定位先。
到找到位喇,
打畀媽叫佢過黎,
估唔到佢完全冇方向感。
叫佢左轉 90 度,
佢轉夠 180 度:
叫佢右轉 45 度,
佢就轉 90 度,
結果轉黎轉去都見我唔到。
到家姐發現到我,
佢地又唔行埋黎 wor。
跟住家姐見到第二度有空位,
一支箭咁標左過去。

我好似係打畀你地係想話你知我已經找到位……

No comments: