Friday, February 09, 2007

MP3 機

人有時好貪心,
得一會想二。
好似我既 MP3 機咁,
我第一部 MP3 機係 256MB 既 iRiver,
壞左之後,
買左 Samsung 既 1GB。

以為 1GB 可以裝好多歌啦,
點知三兩下就入滿左。
次次出新碟,
Rip 完之後,
又要想下刪除邊隻舊碟好,
好麻煩。

見 d 硬碟 MP3 機開始成熟,
就想下呢類機。
有 Friend 提議我考慮 iPod,
Apple 有 d 翻新機賣,
一千元左右有 40 GB,
雖然係第四代,
(網上評係咁多代最唔好聲既)
但都叫抵丫。

上 Apple 個網睇,
佢話今日 Online 有 Sale。
咁我就睇埋今日,
睇下有冇好野執。

今日上到佢個網,
勁失望,
比較新既 iPod Video,
九折都唔夠。
分分鐘仲貴過出街鋪買。

結果都係買唔落手,
而原本個部翻新機又被人買左。
結果係,
我仍然係用緊部 1GB Flash 既 MP3 機
每次買完碟都要煩,
刪除邊首歌好……

1 comment:

Anonymous said...

我地傾個生意呢...

- 先決條件係你部 Samsung 有錄音功能
- 我係用來上堂時錄音
- 雜牌係平,不過我唔想買雜牌

trade-in 左佢, 買部i-Pod 啦~~~ (魔鬼)