Wednesday, February 07, 2007

日本高手

Fami 通又出攻略 DVD,
上年出「將星演武」時,
大都督榮斗黎香港,
技術擊倒香港一眾高手。
今年出既係續編「大將星」,
同樣也有遠征香港,
今次既係日本全國排名約五十位的鍛治。
鍛治係日本既攪笑藝人,
之前睇過佢 D 片,
真係好騎呢。

之前都收到風有日本高手黎,
星期日攪到佢地,
不過佢地全部認唔出鍛治,
得我認得出。(我自問對認人、記人樣都有一手)

佢地認唔出既原因,
同佢個樣變晒有關。
所謂既變晒,
唔係話佢整容,
而係佢戴左眼鏡,
個樣一臉正經。

不過當有鏡頭時,
不論係錄影定拍照,
佢個樣即刻變返攪笑藝人樣,
果然係食呢行飯既人。

除了星期日之外,
今日都撞到佢。
兩日我都同佢各打左一場,
雖然輸晒,
但都學了唔少野。

其中今晚個場,
個感覺好怪。
話說我借左我張 IC 卡畀佢,
結果我要另外問人借 IC 卡。
就好似自己對自己咁,
究竟係人贏好定 IC 贏好呢?

結果我頭段落後,
中段反先,
尾段輸返。
(已經好過第一次全場落後了…)

No comments: