Tuesday, February 13, 2007

參數既用處是……裝飾?

有時睇返 d Code,
真係得啖笑。
話說個 Project Start 既時候,
我寫左個 Library。
初時都估個客唔會咁易滿足,
所以都考慮定擴充性既問題。
係唔少地方加上參數,
好讓以後要升級時改一改參數就可以。

例如 Zoom 咁,
Pass 個參數入去,
就可以控制唔同程度既 Zoom。

後來畀左同事接手,
個客亦一如所料要求有唔同程度既 Zoom。
如我先前所言,
要唔同程度既 Zoom,
輸入唔同程度既參數就攪掂。

不過今日睇返同事 d Code,
驚覺佢竟然唔係咁樣做。
佢為三個唔同程度既 Zoom,
寫左三個相似既 Function……

唔單止 Zoom,
我睇個晒所有既 Features,
所有參數佢都冇用,
全部都係 複製 => 貼上 => 改。
原本可能三百行 Code 攪掂,
佢現在整左過千行。
遲下我接返手既時候,
就真係做死我了……





To 船長:

應該唔駛擔心,
應該可以如期起航。
老闆真係請人,
我亦介紹左一個畀佢。
不過佢請人既要求比較特別,
學歷、能力唔係重點。
最重要既係:
1. Positive Thinking
2. 做長工,唔係成日轉工

真係比較難找……

No comments: