Saturday, February 10, 2007

添置新裝

今日原本約左媽去辦年貨,
話要「一早」出門口。
結果,
十一點先出發,
仲要其實佢尋日已經買左,
我都唔知咁早起身做乜……

最後我去左買衫褲。
買左兩條牛仔褲,
褲頭原本 30 吋都穿得落,
但係因為小弟大腿異常粗大既關係,
結果要買 32/33 吋既褲……

原本睇中一條幾靚既牛仔褲,
可惜佢係逐粒扣、逐粒扣,
對於我呢個懶人黎講,
實在太麻煩喇,
結果冇買呢條……





下午踢完波,
收到細牛電話約食飯。
原來細牛今日「帶」艾文去買情人節禮物。

今晚食日半野,
我一坐低,
艾文同我講話佢分左手……
我好自然咁問點解,
結果佢冇答……

數分鐘後,
佢同我講佢有新女朋友。
之後細牛講左句:
「咁你知點解啦!」

Well,
我都仲係古老人,
未接受到。

1 comment:

Anonymous said...

1. 唔係我「帶」佢去... 佢連尖沙咀都唔識去。

2. 個故事其實唔係你諗咁簡單,總之佢就係受害者啦。

3. 飯局獨欠力王。