Wednesday, February 14, 2007

買花

To 細牛:
我好體諒艾文,
因為我都係唔識買既。
可能下年搵你「帶」既,
唔係佢而係我。

因為唔識買既關係,
所以我係主張唔駛送既。
(謎之聲:懶鬼……)

今日係情人節,
之前都係想到頭都爆都係想唔到買乜。
我每年都要比其他人早至少個半星期預備好,
先可以準時送到佢手上。

不過其實 Limitation 都幾大,
送花基本上衰緊,
因為要送冇香味既。
試過送兩次,
一次係找整個網頁百幾個 Items,
先找到一個 Item 係冇香味既。

另一次係送假花,
咁就包保冇香咪啦,
但個次 d 假花,
整左我成個幾月,
出黎既效果嘛嘛……





一路話要追返日記 d 進度,
結果 07 年既任務完成;
06 年既仲欠十五篇,
另有十幾篇寫左係 Showhappy 既未搬返過黎。

講開搬,
好似再早期 d 既日記,
話搬話搬,
搬到現在都未搬完……

No comments: