Saturday, February 24, 2007

人肉拖板

今日又約左班影友出黎打 MHP2nd,
因為上次去個間爆左,
轉左去好景個場。
不過個度有拖把供應,
結果我地一人夾廿蚊買左個拖板返黎用。

打機之前去食午飯,
係旺角上海坊食。
大部份人都唔知係邊,
先去既教我地。

三個人當中,
有兩個(包括我)成功找到呢間食店,
餘下那個,
竟然找唔到。

巧合的是,
佢同我地打 MHP2nd 時,
亦係最常迷路既那個……

因為食左野先去 CAFE,
所以本來只係想叫杯野飲,
但發覺原來同叫下午茶餐幾乎一樣價錢。
咁就大家都叫下午茶,
落單時候同佢講先黎飲品,
食物後上。
個侍應覆我地話食物要食既時候才找佢,
結果,
十分鐘內 D 食物已到齊……

夜晚過左 KFC,
畀我地發現到有電源插位。
因為唔想攪到咁揚拉晒拖板電線,
所以就做左 D 好攪笑既野。

話說有個人件外套,
前面左右兩個袋既位置係通既,
(希望你地明我講乜……)
咁佢就張成條拖板塞入去,
跟住我地 D 火牛係衫入面插。

打完之後,
佢同我地講,
覺得好熱…XDDDDDDDDDD

No comments: