Monday, February 05, 2007

觸礁

趕完 Project,
今日拿佢個客到 Marketing Review。
因為班外國人臨時唔得閒,
結果 CEO 黎睇。
結果係 CEO 簽左份野,
個 Project 可以繼續。
不過我唔係咁開心,
唔係因為仲要做,
而係個 Project 炒晒,
純粹口水搭夠。

首先發覺個 Mic 錄唔到,
跟住 Line-In d 聲仲奇,
人聲唔見晒,
得返音樂聲……

之後又 Hang 機又盛……
總之 Demo 完之後極之唔開心。

夜晚返到去 Office,
畀老闆 B 試。
開頭話因為 Input Signal 細,
所以錄成咁,
後來發覺,
原來焊得唔好……

之後開會傾 Version 2 有咩改,
老闆 B 講完佢個 Hardware 點改點改之後,
我問左佢幾個問題。

之後佢話:
「係 Wor,冇考慮到 Tim,我地咁改咁改啦」

我當場 O 晒咀啦,
其實佢有冇想過架……

講返我個問題,
其實好簡單,
正常人都應該想到。
話說佢將 Output 駁返去 Input,
佢原意係做 Mixing。
不過,
呢條唔係單程路,
Input 既 Signal 都會經呢條 Path 去 Output,
但係佢又冇想點處理……

No comments: