Thursday, December 01, 2005

十二月

話咁快又到左十二月。
十二月既考試有兩個,
要教既班有兩個,
比賽零個。
但係十二月一日最重要既,
有係有得出糧。(如果老闆返黎既話)
上一次出糧只係出十日,
今次係新工第一個 Full 既糧。

期實每既出糧都係一個肯定,
肯定你係做到野既。
因為如果你係做唔到野,
好快就會收唔到糧喇。

今個月仲有一日值得紀念同感恩。
講既唔係聖誕節,
當然聖誕節係一個應該紀念同感恩既日子,
但聖誕節係全人類普天同慶既。
我講呢個特別的日子,
係只係 For 我一個既。

要記住聖誕之前兩日,
即係二十三日。
呢個係一個好重要既日子,
夜晚我要考 First Aid。
不過要紀念既,
唔係考 First Aid,
而係考試之前既三個鐘。

有個好有趣既統計,
每次船長歸航,
我都係要考試既……
而船長出航,
我都係要比賽既……
不過今年少比賽,
所以第二項唔中,
但第一項仍然中。

個日下午我應該會請假,
不過仲諗諗緊去唔去碼頭好。

考試七點正準時開始,
我公司六點半放工,
一定趕唔切,
既然拿假,
倒不如去碼頭一次,
看住艘船舶岸,
了左件心事
然後再去考試。
都未嘗唔係一個好提議。

No comments: