Monday, December 26, 2005

i.2000 Gathering

今晚約左大同食飯,
中午食完飯我就出尖咀打機。
打到五點幾就飛奔去戲院,
睇情癲大聖。
原本可以早 d,
不過臨尾有人挑機,
打埋先走得,
不單幸運地贏左佢,
仲抽中張閃 Tim。

睇完戲,
就會合 i.2000 打邊爐。
今次有十個人去,
打完佢地落 Pub,
咁我借口送 Bonnie 返屋企,
可以走人。

阿梁話有睇我 Blog,
其實我都有睇你個 Blog wor,
你話想跑山嘛,
玩野外定向啦!





廿四號篇日記都唔記得講,
廿四號我去左求婚,
仲成功埋 tim。
不過,
新郎不是我,
新娘都不是 Bonnie。

其實係有個 Friend 求婚,
我去幫手送花而已。

話說鋪排左女主角沿途有十二個人送花,
呢十二個人分成三 Teams,
我係 C Team 隊長,
負責守尾門。

點知,
狀況出現。(嘩!好台灣式既用語呀)
女主角改變路線,
我地即刻走位。
結果十二支花只係送左六支,
不過 C Team 全隊四支都送晒,
C Team 隊長真係領導英明呀。(嘔)

No comments: