Friday, December 02, 2005

禮物

繼續講十二月既事,
十二月要送禮物,
又要頭痛買 d 咩好。
我係個種要想買咩就頭痛既人,
唔係選來選去都唔知買乜,
就係選完人地未必鍾意。

就好似以前細個讀書咁,
聖誕要交換禮物,
我年年都好似買唔到份好禮物咁,
好似拿份 Cheap 禮物,
換份好禮物返去咁。
結果中一開始,
我同班主任講我唔會參與交換禮物環節。

同出左黎做野,
公司又有交換禮物。
為免重蹈覆轍,
我搵舊同學幫我選。

其實賺左,
我開頭話佢幫我買,
我請佢食飯,
不過到最後都唔駛我請,
呵呵。

講返轉頭,
因為佢幫我買既關係,
我認識到原來又一城有間 Logon。(真係大鄉里)
不過之後個兩年,
公司交換禮物,
我都係去 Logon 買,
都係買返同一類,
即係杯連杯蓋……





話咁快,
初級普通話上完了。
今日最後一堂,
老師一開始問我地假期有咩做,
新年有咩願望。
我既答案係睡覺同冇願望。
唔係想求求其其答,
不過我真係冇諗過。

完堂前既聽歌寫歌詞,
我終於答對全部了!
(其實係 99% 才對,有一題寫漏了個「的」字)

No comments: