Friday, December 23, 2005

考試

今日大人返黎,
不過我唔得閒接機,
原因係我今晚要考試。
唔知點解,
大人返親黎個晚,
我都係要考試既,
今晚就要考 First-Aid。

不過好奇怪,
大人四點落機,
不過佢細佬四點幾仲係屋企。
攪到大人出到黎好惶恐,
行李又唔見晒,
接機既人又一個都見唔到。

行李唔見晒,
係因為 d 行李上唔切飛機,
要下班機先到。
咁就滯留係機場幾個鐘,
真係慘。

講返自己,
五點鐘就係公司走,
即刻走去買今日新出既 Twins CD 首批限量版。
限量版既意思,
我做係有限度大大量生產……

之後就落灣仔找 Moly 拿功課,
然後行上奧運大樓考試。

行到上去,
剛剛遲左少少。
今日考試分三 Part:
筆試 - 四選一選擇題,
三十題中要答對十八題,
我選冇問題掛,
除了數字題冇背到,
(即係問人呼出既空氣有幾多 % 氧個 d)
可能錯之外,
其他都應該答對既。

之後包紮,
紮兩個傷處。
首先係手肘出血,
跟住係大腿骨折。
都冇問題既。

最後考成人 CPR。
九點就考完試走得喇。

No comments: