Tuesday, December 27, 2005

入屯門

估唔到咁快就到假期尾,
今日同大人入左黃金海岸行。
今朝大人去旺角睇中醫,
本來打算係旺角坐車入屯門,
不過大人睇完醫生返左屋企食藥,
咁就係佐敦坐小巴啦。
呢程小巴就抵 lor,
十六元既價錢,
過山車般既享受。

入到黃金海岸,
行左一陣,
去左「金」海豚廣場。
吹下海風,
打幵機。
就坐返車出旺角。

呢程車比入黎個程仲抵,
兩個人包車出返黎。





下年有舊同學結婚,
得悉有人停工停學幫佢做伴娘。
真係夠朋友。

我係度諗,
當有一日我出事時,
會唔會有 d 咁既死黨彈出黎幫我呢?





早兩日有個大同約我睇 Harry Potter,
本來話個晚話我知幾時睇。
結果昨晚問佢先定星期三。
今朝打黎話想改今晚,
我話約左屋企人做節,
佢先話係星期三睇。
但係要改係觀塘睇,
咁我梗係叫佢買飛。
結果呢,
無尾飛鉈。
唔問佢都唔話想改 31 號。

Well,
我決定明日自己去睇。

No comments: