Tuesday, December 13, 2005

想你所想

想你所想,
係好多公司既口號,
政府都好似用過。
不過今日我發覺,
原來我都得架 Wor。

話說愁緊聖誕禮物,
原本打住 Tiffany,
不過星期六係 Sogo 行左成個鐘都選唔到。
咁就唯有想過第二樣。

心目中都有幾個 Plan 既,
今日上網搜集資料,
找到一樣,
完全符合要求。
最重要係:
想你所想。
呵呵呵





尋晚有個 Friend 打黎問我平安夜有冇節目,
那個 Friend 即係早排話有 Party 那個。
佢現在又唔去那個 Party 了,
話太貴 wor,
咁又係既,
係咁加價。

Anyway,
本來話入南丫島燒野食,
不過屋主話唔得。
咁唯有想過第二樣,
不過到收線時,
都係未有決定。

不過昨晚我都未知有冇空,
只係憑經驗估計我會冇街去。
不過今日 Confirm 左,
我係冇街去既……

No comments: