Tuesday, December 20, 2005

走堂

今日開例會,
班 Hardware 一個都唔係度,
一個請假,
一個上左大陸。
結果講既就大部份都係 Firmware 野。

一路死做爛做都冇結果,
做到八點幾好似好 d,
不過攪埋 d 手尾,
又趕唔切返學了。

不過我功課又未做,
默書又未溫,
返唔到學都係一係好事。
(其實係咪故意走堂呢?)

講返日文班,
因為舊那個老師返左日本,
新班換左個新老師 -- 小西老師。
佢講野時,
動作好誇張,
亦因為咁,
我地更加容易明白佢講緊乜。

第一堂通常都有指定動作。
就係自我介紹。
講自己個名(玄也),
興趣(踢波)、放假做乜(踢波),
最鍾意日本 d 乜野(漫畫),
最鍾既動物(貓)。

當然,
我既自我介紹加了適當既修飾,
並用上我曉既日文詞語啦。





失去聯絡兩日,
有 d 擔心 Tim。

No comments: