Friday, December 16, 2005

咁客氣?

有個中學同學真係好客氣,
Send ICQ Message 問我可唔可以將一個 pdf 變做 Word Format,
d 字可以Copy。
那個 File 是日文來的,
需要 Copy 出來翻譯。

咁因為我屋企先有 Tools,
就話夜晚返到屋企先幫佢。
點知佢就話唔駛麻煩我,
其實點會麻煩丫,
舉手之勞之嘛。
甚至我對住個 File 打多一次畀佢,
都唔係好複雜既事。
不過,
佢係唔駛你幫既,
你都幫唔到。





係金魚個日記,
見到有個朱古力跟出生日期既關係

朱古力︰熱品脫(Hot Noggin)
成份︰濃厚朱古力奶加植物油
特性︰樂天知命
生日占卜︰你熱愛生命,時常充滿盼望,
無論生活環境多麼惡劣,面對多大的難題,
你都有一顆熾熱的心,盡自己的能力,
幫助社會,幫助別人。
你有敏銳的觸覺,情緒容易受環境的影響產生波動,
無論如何,你渴望得到溫馨的愛情,
在彼此凝望的眼神裡,得到恬靜和安忍。
朱古力蜜語︰讓世上每人都可以享受自由。

之後又做左個生理測驗,
http://www.quizgalaxy.com/quiz.php?id=55

我的人生比重:
love, career, family 各佔 22.2%
health, fun 各佔 16.7%
money 佔 0%

因為我唔易嬲,
又容易開心返,
結果又唔可以扮嬲,
又唔可以扮唔開心…… ><

No comments: