Saturday, December 24, 2005

「平安」夜

平安夜,
對我黎講同平日冇乜分別。
要迫要盛,
我昨日已經同 SOC 班 Friend 行完,
我考完 First Aid 去油麻地 Join 佢地,
之後食煲仔飯,
食完會合埋簡小姐,
就一行四人行落尖咀。
行完 Sogo,
行星光大道,
係 Cafe 飲完咖啡就散喇。

今日都係無無聊聊咁過,
訓醒都成十二點,
食完飯就出去打機。
不過個 Game 依然咁多人玩,
等左幾個鐘先到我。

係等既時候,
收到老闆既電話,
話部機有乜乜既問題。
我知係好急,
但係我冇機係手,
D code 又冇,
點幫你 Debug 呢?

玩左一百蚊左右,
中左張金閃張角,
稱號升埋霸王,
就撒退了。

本來今日約左媽媽食聖誕大餐,
不過我早一個星期叫佢訂位,
訂足一個星期都冇訂。
加上又炒埋架,
事緣佢上個個星期丟左我個有紀念價值既紙盒,
其實係好少事,
不過我唔滿意佢講大話,
死都話冇丟,
拆穿左就賴第二個。

丟左咪話丟左 lor,
做咩要講大話。
一開始就話打電話問過晒我,
所以乜都冇丟。
之後我出後樓梯找,
又講第二個大話,
話放係我櫃頂。
我櫃頂根本就乜都冇。
跟住就賴係姐夫丟既。

喂,
唔係你丟,
你畀錯 Information,
係咪都好應該道歉呀,
佢就一個乜都唔關佢事既樣。

今日打機打到咁夜,
飯都唔食,
某程度上都係唔想見到佢。
一陣求求其其找間食就算,
又唔知幾點食,
你唔係叫我廿四小時 Standby 等你呀。
原本打算收到電話都去食既,
不過佢一路都冇話我知幾點食,
又冇電話打黎,
既然咁冇責任心,
唔食算數。

No comments: