Wednesday, December 07, 2005

寫過吧啦

今日老闆去左見客,
係冇皇管既情況,
我今日當然準時離開啦。
不過準時極,
過到奧運大樓都要遲到,
即係話,
考試個日唔請假的話,
九成都趕唔切考筆試。
今日個堂因為原本個阿 Sir 唔得閒,
所以黎左個 Miss 代課,
今日主要係講重點。
重點姐,
即係拿住份試卷黎講……

之後示範包紮,
點樣可以包好 d。

不過今日都有個壞消息。
我考試個 Partner 整親右腳腳踝,
打晒石膏。
如果當日我咁好彩抽到紮右腳既話……





係我 Level 唔夠,
定係上手真係寫得差呢?
我幫手 De UI 既 bug,
結果個 Function 我係有頭寫過。

原本寫法係,
有兩個 Variables,
一個係儲現在係第幾頁 (Y),
另一個儲現在係呢頁既第幾個 Item (X)。

咁每次一動,
首先就 Update X,
之後睇下 X 係味太大或太細,
需唔需要改 Y,
改 Y 個時又要睇下會唔會太大或太細。
總之有成十個八個 Cases 咁。

結果我就用一個 Variable 儲現在係第幾個 Item (Z)。
X = Z % ItemPerPage;
Y = Z / ItemPerPage;

將百幾二百行既 Code 縮到得七十行左右。

其實原本都唔想攪佢,
不過因為要加野,
有 d options 要 Gray 左佢,
咁 Gray 左就自然唔係 User Select 到,
即係動既時候要 Skip 左佢。
咁舊方法點改先做到呢?
我唔識……

講返個 UI,
D Code 真係複雜到暈,
連埋 Header 檔,
Total 有 24 個 Files。
Trace 都 Trace 到我死咁滯,
d Pointers 飛黎飛去飛到人都癲……

No comments: