Friday, December 09, 2005

充電

身體開始發出警號,
再唔處理又會爆煲。
不過現實上又好似唔容許我咁做,
真係兩難。





一個 Underground 既日記,
老友又道出出現問現。
唔知幾時召集令出現,
不過我相信當召集令出現,
我地幾個會隨時出現。





昨晚做到十二點半,
今日八點就想走。
不過我一拿袋想走,
老闆就叫住我,
話現在埋尾階段,
可能有需要捱一捱,
可能要 OT。

不過結果我都冇 OT,
照走可也,
因為我真的很累,
需要充充電。

充電既方法,
除左訓覺呢個生理上既充電方法之外,
仲有心理上既方法。

冇錯,
就係去左打機喇。
等左大約半個幾鐘先輪到我,
打左五鋪,
打到九點半就畀下一手,
抽左五張卡,
兩銀兩黑一白,
收獲都唔錯丫。

No comments: