Thursday, December 08, 2005

破紀錄

炒呀,炒呀,炒呀,
想買個 d 野係咁炒起左,
咁貴唔抵買呀。

想買兩樣,
一樣係克勤隻新碟,
炒高左成倍,
由 $89 炒到 $169。

另一樣係 PSP 既 Monster Hunter Portable,
都差不多炒高五成,
由 $259 炒到 $399……





今日克勤演唱會開買,
不過唔同 Twins 演唱會,
克勤個得心應手演唱會係冇網上購票既,
要親身去買。
觀塘又冇城市電腦售票處,
好彩 Alex 係上環返工,
又近售票處,
可以幫我買,
我順手約埋佢去睇啦。

原本我想睇頭場或尾場,
不過唔知會唔會加場,
加幾多次場。
頭場係年廿九唱到年初一,
大時大節,
Alex 都唔得架啦。
唯有退而求次睇第二場喇。

不過 Alex 想睇 $200 wor,
結果我出 $600。
個位 ok 啦,
我信 Alex 既選擇。





今晚終於破左紀錄。
係公司十二點半先走。

首先係老闆既 E-mail:
You may need to put in overtime or working at home if necessary,
we have to get this out of the way asap.

不過就算唔係收到呢封 e-mail,
我都係咁夜走,
原因係唔忿氣做唔到。

話說要做實驗 Get Data,
做極都做完。
唔係完全做唔到,
只係 Get 完返黎既既 Data 係錯既。
結果就做完又做,
走個時都係……做唔到 ><

仲要找唔到返佐敦既小巴,
要坐旺角小巴,
上床訓覺既時候係……四點。





夜晚同 Alex 食飯勁攪笑,
去 Food Court 食,
我叫左個餐,
餐就梗係有野飲架啦。
咁佢話我飲咩,
我咪話可樂 lor,
唔通話唔駛喇唔該咁?

不過結果係,
佢收我十蚊可樂錢?
我當然追返個十蚊啦。

不過講返轉頭,
係咪有咩我會錯意呢?

No comments: