Monday, December 05, 2005

沉默是金?

逢星期一,
我就好似追連續劇咁,
去睇人地日記。

Sorry,
可能我唔應該有咁既心態,
不過人地日記劇情峰迴路轉。
兩小口子一時一時糖黏豆,
一時水拌油。
究竟今個星期係糖黏豆?
定係水拌油呢?

上個星期好似又發生左狀況,
係咩原因我唔知。

你當我八掛又好,
真係關心朋友又好,
總之我就好想知。

其實有 d 咩解決唔到呢?
有時三口六面講清楚就得,
不過有時就唔講好過講。
唔係話有咩唔講得,
既然講左會令到情況惡化,
點解仲要 Take 呢個 Risk 呢?
唔一定因為件事本身,
可能因為你表達得唔好,
亦有可能佢了解錯左,
而令到情況惡化。

以前,
我都以為咩都應該攤開黎講,
不過我漸漸發覺,
有時沉默的確是金……

當然沉默唔代表件事唔存在,
不過有時解決事情,
係可以係 Background Mode 做既。

希望佢兩個快 d 冇事啦,
不過以我多月睇佢日記既經驗,
好快冇事既。

No comments: