Saturday, December 31, 2005

遲大到

今日遲大到 tim,
仲要遲幾次。

話說早上約左十點睇醫生,
不過因為夜訓既關係,
(我返到屋企都已經四點……)
起身都已經九點半。

所以打電話去改左做十一點。
睇完醫生,
落左尖東食下午茶自助餐。

好趕好趕咁落到尖東,
兩點半去到。
遠遠咁望,
好似開始左。
點知埋到去,
個侍應同我地講,
下午茶三點半先開始,
現在係午餐時段執拾中……

咁就唯有週圍行,
去左買羽絨褸。
呵呵,
現在有褸十月去旅行,
或者冬天去美國。

食完自助餐之後,
大約五點半。
見未收招換咒,
經過理髮店,
就入去剪髮。

佢話等一陣,
但唔駛等好耐。

洗完頭之後,
收到電話。
咁我以為好快剪完,
咪約半個鐘後 lor……

結果我等左兩個半鐘……
攪到有人等左我兩個鐘,
真係極之唔好意思。

之前以為要做雷霆救兵,
所以冇賣定飛睇戲。
結果就行 LCX 同 Pageone,
買左好多雜誌。

有人因為企係 HMV 等左我兩個鐘,
攪到腳痛同抽筋。
但係又除夕封晒路 wor,
要行多半個鐘先有巴士坐。

No comments: