Sunday, December 18, 2005

完作任務

今日走三場,
第一場係崇拜。
因為一早要起身崇拜既關係,
昨晚有我對愛隊紐卡素既比賽直播,
我都冇得睇……><

雖然早睡,
不過去到禮拜堂都遲到。
(真係一個壞習慣)
我去到既時候,
詩歌都已經唱完,
講者正在講道。

十二點完左崇拜,
我又要急急腳走。
因為下午要係青衣幫班。
一點四十五分集合,
好彩我都仲有時間食埋個 Lunch。
今日小班教學,
一個教練都只係教四個人。
好順利咁教完 Map Walk,
之後玩圖例接力卡,
之後跑模擬賽,
就收工啦。

之後就坐巴士落旺角,
首先去信和,
之後過星際,
然後百老匯,
逛先達,
仲行晒成棟新之城。

最後回星際買。
Well,
雖然唔係一件 Perfect 既產品,
但都應該 Fit 到大部份既 Requirement 既。
返到屋企,
都成九點幾,
但係電視又冇野睇,
食完飯就訓覺了。

No comments: