Sunday, December 04, 2005

讀書千日 決戰今天

正所謂養兵千日,
用在一朝。
我就讀書千日,
決戰今天。

讀左兩年幾日文,
今年第一次考能力試。
能力試分四級,
最低係四級,
最高係一級。
我梗係一步一步黎,
考左四級先啦,
更何況呢個係用黎 Claim 返 CEF 既,
更加不容有失。

四級既考試係下午開始,
聽講有唔止一個試場,
我就係半主場九展考。
點解話係半主場呢,
因為我大大話話係度返左成年工,
係試場個位,
演唱會又睇過,
展覽又睇過,
交通亦都睇過。

兩點開始入試場,
我點九就到,
做最後衝刺,
溫多次生字。

開頭以為得自己一個考,
點知都撞到兩個跑定向既女仔。
入到 Hall A 試場,
搵極都搵唔到自己個位,
原來自己係 Hall B 考……

個主考講野好有趣。
「現在仲未開考,
好去定洗手間先喇,
因為一開始左,
你就唔可以離開喇,
除非你選擇放棄考試。」

「現在距開考仲有兩分鐘,
如果你要去洗手間,
我諗你要飛奔去喇。」

「考試完結,辛苦晒大家。」

No comments: