Saturday, December 17, 2005

買雜誌

每日都有新雜誌出,
就算同類型既,
都有幾本。
百花齊放,
都可以算係幾好既現像。

我其實冇買雜誌既習慣,
可能冇咁既耐性坐定定睇。
睇一兩頁可能就唔睇,
咁就浪費左一本雜誌。

不過有時,
見到封面既標題,
都會有衝動買返黎睇。
昨日就買左本喇。

呢期既封面寫既係:
「拍片 DC 日攝夜影大競賽」

被呢個標題吸引,
完全因為呢期搜集緊 DC 仔既資料。

叉開少少話題,
早前睇電影電車男。
因為愛馬仕最買一部手提電腦,
所以電車男就周圍幫佢搜集資料。
睇到呢段我好感動,
想效法。

剛好最近有人想買 DC,
咁我梗係自告奮勇找資料。
暫時我定既準則係:
1. 一部數碼相機(廢話)
2. 可以拍 Video
3. 影相質素高
4. 容易操作
5. 傻瓜機得黎,又有得做高階些少既設定以備不時之需
6. 叉滿電可以用得耐
4. video 拍幾分鐘就可以,
不過當然愈長愈好。
理論上應該 MPEG4 先做到我要求。

經過一輪既努力,
我發覺……
冇野係完美既,
部部機梗有 d 缺憾……
接落黎,
就要睇我點取捨……

講返轉頭,
買左個本雜誌,
d Information 對我係……冇用既

No comments: