Sunday, December 11, 2005

白石橋教班

今日又要教班,
一個係白石橋既 Lv2 班。
原本唔係我教既,
呢個班係 Lv 1+2,
有個教 Lv1 既教練唔得閒,
所以先找我代堂。

今日有兩個上車地點,
一係九龍塘,
一係荃灣。
我就梗係選九龍塘啦,
去到「理想酒店」附近,
嘩!好多旅遊巴,
我一路行到街尾先找到架車。

係找車既時候,
我仲撞到個 Friend Tim,
佢今日要帶 d 乜乜親子旅遊。

Anyway,
坐旅遊巴去到川龍,
就分組教學喇。
今日有三個學員沒有到,
全部都係我個組,
所以我個組得五個人,
小班教學,
呵呵呵。

今日係附近有個超長途賽(>10km),
我因為要教班,
所以冇得參加。
不過下午有個模擬賽畀學員(~2km),
我又玩下,
順手收 Points。
最快個學員跑二十分鐘,
我跑十五分幾鐘。
原本可以再快 d,
不過我要確保所有學員安全到達,
所以當我追到最後那位學員之後,
我就要等埋佢喇……

我想去盡既話,
可以十三分鐘左右啦。

No comments: