Saturday, December 10, 2005

Olympus E-maging School

今日下午去左攝影班,
一個由 Olympus 攪畀新手既班。
兩點開始登記,
兩點半開始上堂,
不過我兩點九先去到。
不過好彩頭段都唔係主菜,
頭段都係介紹下部新機,
一部入門既 DSLR - E-500。
E-500 有 D 幾好既 Features,
甚至比我用緊個部 E-300 好,
當然啦,
冇 Improve 又點會出新機?

之後就到主菜,
教影相。
不過話佢係教影相,
其實係教你點用部 E-500。
雖然部 E-500 同 E-300 點都有 D 分別,
不過都讓我更加了解我部相機。

首先講曝光,
最好玩就係測光多左兩個模式,
一個係高光調整,
另一個係暗位調整。
可以專登整光 D 相或相反。
當然,
你自行調較光圈快門,
或者加減 EV 都做到呢個效果,
不過有呢兩個模式就方便 D。

跟住講白平衡,
讓我知道原來冷色會另到個 MODEL Cool D,
相反張相就會開心 D。

仲有講光圈同快門、
淺景深、安全快門、
構圖(黃金分割同留白)。

原本話四點半完,
結果都講到五點。
今次仲有個 Welcome Gift,
有特惠價購買鏡頭,
不過,
個特惠價仲貴過街買……

No comments: