Wednesday, December 14, 2005

1832233

「1832233」,
一個某信用卡既優惠熱線,
一個我每年總會打一次既熱線,
一個每年到十二月尾某一日就會 Jam 到痴晒線既熱線。
今年今日(二零零五年十二月十四日),
就係換領叱吒頒獎禮門卷既日子,
用 20000 分,
就可以換一張飛。
我上個月月結單 Show 既只係得 37xxx 分,
為左可以今日換飛,
我呢一個禮拜專登碌多二千幾蚊。

優惠熱線由上午九點至下午九點服務,
我八點五十五分已經開始打電話。
用我既 V3 打,
一時「線路繁忙」,
一時「通話失敗」,
一時「do……do……do」,
我唔知呢四個有咩分別,
不過肯定既係,
上述三個情況都係話我知,
電話打唔通……

由係屋企打電話開始,
到坐巴士返工,
都返到公司,
我不斷又不斷既 Redial。
結果都一樣,
打到我手提電話冇電,
轉用公司有線電話打,
十點幾通過一次,
但轉來既係:
「對唔住,
呢家線路好繁忙,
請等一等……」

我等左好耐,
等到我夠鐘開會,
都未等到。
開完會出黎,
去食飯,
都一路 Keep 住打,
連女朋友都用長途電話幫手打。
佢有一次打得通呀,
不過係佢入完 Credit Card No,
同埋 ID Card No 之後,
傳來既係:
「對唔住,
今次優惠已經完滿結束……」
Well……

1 comment:

林海 said...

今朝幫維尼打電話訂票
打左成個鐘頭都打唔通
google 一下 1832233
竟然無意中搵到你的日記
打聲招呼先 :P

OM牛