Monday, December 19, 2005

埋身肉搏

Project 接近埋尾。
換句話說,
又係趕 Project 既時候。
由零開始行第一步係難,
但行最後一步到終點更加難。

Auto Focus 去到最後一個階段,
老闆話有好大 Improvement。
但係我角度,
有咩?
唔覺 wor,
咪又係咁差……

尋日老闆去見客,
拿晒 D 機去,
亦即係話,
我冇晒機做 Development。

老闆打左幾次電話返黎,
呢樣呢樣唔得 wor,
個樣個樣同我試下丫,
AF 個度仲可以點改?

但係我手頭一部機都冇,
耍我咩,
點同你試?
點同你改?

Anyway,
六點九我都收工。
老實講,
今日再磨落去,
都係冇結果架啦。
留返 D 精力聽日搏殺過。





唔醒起,
原來美國係用兩腳插頭,
同香港唔同。
差 D 注成大錯 tim……

No comments: