Monday, December 12, 2005

進展

今日再次返工,
繼續去 Solve Auto Focus 既問題。
其實做呢樣野好煩,
因為部機我唔可以完全 control。
首先就係 os 同我隔左一層 layer,
寫呢曾 layer 既公司 shield 左好多野,
好處係我做少好多,
例如我唔駛處理 Save Jpeg 呀,
又或者由 Sensor Get Data。

不過都有唔好處,
就係萬一 Middle Layer 佢寫得唔好既話,
我要補鑊就辛苦了。
好可惜既係,
呢個已經唔係「萬一」既問題,
而係切切實實我現要處理既野。

另一方面,
控制 Motor 都唔係我做,
而係透過另一粒 Controller。
不過個 Command Set 總係欠 d 野,
一個 Command 係叫佢移動個 Motor,
另一個 Command 係叫佢 Reset,
但係就冇叫佢唔移動既 Command。

可能你會話,
你唔 Send Command 過去咪得 lor。
不過攪笑既係,
唔 Send Command,
個 State Machine 唔識改,
即係會 Wait forever………

Anyway,
今日收到個新 Controller program,
終於有呢個 Command。
成個 System 頓時 Improve 左好多。

順手幫個同事手 Debug,
佢攪左成日都攪唔掂,
我埋機十分鐘就找到原因了……

No comments: