Friday, December 30, 2005

破紀錄

今晚又破紀錄,
老闆上左大陸開會,
我就留係香港趕 Project。
因為就快出 Show,
(應該係下星期三上機)
所以要趕。

其實我個 Part 大致完成(應該),
但係同事個邊未攪掂,
我唯有幫幫佢手一齊 Debug。
唔覺唔覺就攪到十點幾,
開始覺得肚餓,
就 Clear 埋公司餘下的兩個碗麵。

之後差唔多大致完成,
老闆亦係呢個時間返到。
傾左一陣,
佢話過左年會開始請返多 d 人,
Software 起碼請一個,
仲叫我地同時一切 in,
睇下同新人夾唔夾 wor。
仲話今次請人會謹慎 d,
請 d 真係做野既人返黎,
唔會只係為左儲夠 Head Count。
ER……
聽住先啦。

另一個今日上左大陸既同事之後都趕埋落黎,
仲帶埋 D 樣版機落黎,
即係又有野做啦。

離開公司時,
已經點幾兩點了……





唔覺意打電話嘈醒左人 tim,
真係唔好意思。
不過我收線之後,
另一個人又打畀佢。
收到既消息係,
唔駛做「雷霆救兵」。

No comments: