Wednesday, December 28, 2005

Harry Potter

今日一個人去欣賞電影。
去之前,
去左麥記試佢個板燒雞腿包。
咬落去感覺良好,
口感一流。
啖啖肉汁,
不過亦都好油。

最怪係個包既有燒烤醬,
也有沙津醬。

今日睇既係 Harry Potter,
入場既時候,
由我行入個位,
到我坐低,
都被隔離位望實。
我開頭怕坐錯,
但 Double Check 過冇錯。
咁唔通係識既?
望落又有 d 似舊同學(崔同學同朱同學)。
結果原來係想同我調位,
因為我買那個位剛剛係佢地四個 Friend 既中間。

講返套戲,
唔錯。
不過接近三個鐘都講唔晒小說所有既野,
變左有部支節好雞肋。
之後個兩集小說仲長,
唔知佢拍成點?
有 d 期待。





有人漏左份聖誕禮物唔記得帶返香港,
話請我食餐勁既補數。

今晚去 OperRice Search 酒池肉林既食評,
(有人話想去呢間)

點知睇完戲返屋企,
就收到 ICQ Message,
同一個網頁,
講緊同一間食店……

No comments: