Saturday, October 01, 2005

短毛

十月一日,
新的一個月,
新的開始。

下午過了 SOC,
會合 Dicky 同阿棟入十月練習賽的資料。
賽員 d 名真係奇奇怪怪,
我唔係取笑佢地個名,
只係佢地寫落張 Form 寫到奇奇怪怪。
結果入到五點左右就入晒 d 資料喇。

之後返到屋企,
見到媽媽正想出街。
原來佢想去探 Uncle,
叫埋我去,
我梗係一齊去啦。
一行三人(仲有 Auntie)一齊上 QE。
探完 Uncle,
就落返佐敦意粉屋食 Dinna。

食完之後,
就過左隔離剪頭髮。
由長毛炒變成短毛炒,
幫我洗頭同剪後衝走頭髮那兩個人既服務態度相差好遠。

第一個好有禮貌,
會問水溫適合與否,
力度適合與否等

第二個就一於好少理,
拿拿臨攪掂收工。

再之後落左廟街,
買左個袋仔畀個電話。

本來今晚 Omuser 又約出去打 PSP,
不過因為我聽朝要跑比賽,
所以都冇去到。
十點左右返到屋企,
執完行裝就訓了。

No comments: