Friday, October 21, 2005

這是香港人

下午返左培正教班,
其實都唔係教既,
只係返去講返今次 PCOI d 題目點做。
之前冇乜準備功夫做過,
只係翻睇佢地交個 d code,
唔睇尤自可,
一睇就覺得……
都係無謂提,
佢地想拿返我畢業之後就失去既學校冠軍,
我睇條路就好長喇。

早幾年人腳較佳,
加上我有系統既訓練,
最盡都係第三。
以呢年既人腳,
我又冇乜幫忙,
是王是寇,
就要睇佢地自我推動力有幾大了。

夜晚返普通話,
開始似返 d 香港人既班了。
第一就係多人走堂,
第一堂差 d 冇位坐,
今堂平均每人可以佔兩個座位;
就算有返學,
都係遲到既人佔大多數。
夠晒鐘上堂,
準時到既學生只有個位數。
最後就係電話響,
唔知係咪淨係香港人係咁呢,
睇戲、上堂、醫院等永遠唔會熄電話,
你唔熄電話,
都起碼轉做震機丫。
冇 d 公德心,
都唔知佢知唔知會阻到人。
響都不特止,
仲要傾埋電話。
掩耳盜鈴盤同對方講:
「我上緊堂,遲點覆你。」
聲浪大約係電話聽得唔清楚,
現場聽得好清楚個隻。
結果重複講幾次……


落堂前繼續聽歌詞,
一如以往,
都係錯一個 ><

No comments: