Friday, October 07, 2005

亂入

比賽個度,
要寄 d 信比賽員,
信封入面包括賽員須知、
號碼布和 Control Card。
昨日已經入左大半,
今日返去繼續入。

有幾樣野要首先處理,
昨日入入吓發覺多左一張號碼布,
又有一封係欠一張號碼布,
咁好大機會係入錯左啦!
拆開幾封信之後,
終於攪掂。

之後阿健同阿高入埋最後個組,
我就攪第二個比賽 d 野。
入入吓,
又出問題喇。
原來佢地號碼布還號碼布 Sort,
信封有信封貼地址,
Control Card 又有 Control Card一叠。
但係三樣野 d order 係唔同既,
入個陣又冇核對 Wor,
咁咪錯晒 Lor。





今日有工見,
Agent 介紹既,
四點半係尖沙咀。
個 Title 係 Sales Consultant,
地點係保誠大樓。
說穿了咪又係賣保險。

艾文知道之後第一句就係話我唔適合做,
想想下,
又好似幾有道理 wor。

Anyeay,
我都換晒衫,
四點已經去到尖沙咀。
但結果都係有見到。
我都仲係想做 Programmer 多過做保險,
我仲未想轉行住。

No comments: