Sunday, October 09, 2005

幫比賽

昨晚本來想玩夜 d 既,
不過呢今朝應9左阿立幫手攪荃灣區定向練習賽,
所以昨晚要早走。
早極都係講緊十二點幾,
行到返屋企成一點。
執埋背囊,
上得床訓覺都三點幾四點。
今朝七點半入到西頁,
六點幾就起身。
之後飛小巴入西貢。
我係西貢買左個麥記,
會合佢地。

點知佢地食緊早餐,
仲係開公數 Tim……

入到西貢,
我同阿健首先放 Points,
之後做賽道,
比賽完左之後,
阿立叫我地唔好收 Points人住。
話有可能做死因研究,
點知冇一個小朋友想上返去。

之後我、阿高同阿健就拿拿聲用極速收晒 d Points,
之後返西貢市享受一頓豐富發財宴。





夜晚約左 Alex 睇戲,
套戲叫 Transporter 2。
話明第二集,
即係有第一集啦。
但係第一集講咩,
我完全冇印像,
事後上網查返,
知道係 2002 年上,
仲有舒琪做既 Tim。
唔好講第一集喇,
不如講返第二集,
其實都冇乜好講,
因為唔覺得好睇。
隨左有 d 動作場面,
有飛車,
有武打(中國人做武指)外,
故事內容……都係放棄知吧啦……

No comments: