Thursday, October 27, 2005

931

今日老闆 Assign 左第一個 Task 畀我,
而 931 係我黎緊個 Project 既代號。
叫做 931 係因為個 Product 既 Model Number 係 931,
而我既 Task 就係 Tune 個 5M CCD,
即係調較佢 ae 同 awb 既 Parameters。
AE 即係 Auto Exposure,
講緊既係部相機既暴光,
盡量用盡個 Dynamic Range,
影出黎既相唔會太光或者太暗,
太光或者太暗就會損失光部或者暗部既 Details。

AWB 即係 Auto White Balance,
其實就係講緊白色係唔同既光源下,
Sensor 會睇到唔同既顏色,
White Balabce 就係將佢變返白色。
人眼既構造其實好厲害,
由自動變焦,
自動爆光,
仲有自動白平衡。

即係話一件白色既物件,
例如係太陽光下,
會被「睇」到藍左,
係室內,
會被「睇」到紅左。
人眼識自動補正,
但係機器就唔識喇。
最慘就係唔同 model 既 sensor,
佢既 Characteristic 都唔同,
所以就要 Tune 喇。

我未想到點用機器 Tune,
可以做既就係用人眼 Tune。
即係以唔同 Setting 影好多幅相,
再比較邊幅好 d。
佢地以前既做法係,
用一個 Setting 影一張相,
睇過唔好,
就轉 Setting 再 Compile 過。
我現在想一次過用唔同 Setting 影幾張相,
咁應該會有效左。

咁做呢樣之前,
我想我會寫 d tools 幫手,
不過現在未有頭緒。

睇佢地 d code,
有時好攪笑。

例如佢地會:

for (i 由 1 至 3)
如果 i = 1 就咁咁咁
如果 i = 2 就咁咁咁
如果 i = 3 就咁咁咁

笑死

No comments: