Saturday, October 22, 2005

日本祭

就黎要返工既星期六同平時有咩唔同呢?
其實係冇既。

今年係香港和日本既文化交流年,
今個 Weekend 維園有個日本祭,
我當然想去趁熱鬧啦。
OMUser 個邊又有人話去,
結果我就帶埋我部就黎封塵既 E-300 出去曬曬陽光。

臨到天后,
發覺自己相機帶左,
鏡頭帶左,
清潔用品帶左,
但係就唔記得帶 Memory Card。
好彩有人有多一張可以借畀我,
如果唔係就慘了。

中午去天后一間茶餐廳到死,
原來兩點至三點係騙財時段。
去到睇餐牌,
問佢有冇套餐,
「冇 wor,下午茶三點先有。」
問佢有冇午餐,
「午餐兩點收左。」
死未?

食完個 Lunch,
坐到三點半都入維園。
場地幾大,
通道闊落。
不過我唔係咁有興趣,
唔係賣食野就係派旅遊資料。
我知日本個 d 都係咁,
不過人地個灘位個個都好有特色好美麗,
佢個 d 就係帆布。

表演個台又起得低,
莫講話影相難影,
下半個畫面都係人頭;
小朋友要睇都難啦。

六點幾我就撒退了。

夜晚去買左個背囊,
因為買兩個有八折,
媽媽選了個證件袋。
叫佢選色個時又唔肯選,
真係麻煩。

No comments: