Monday, October 10, 2005

奮戰勝利十一人

夜晚約左 OMUser 班人去 Cafe 打機,
今次地點係好景一間叫「水瓶座」既 Cafe。
約九點半,
我九點就到左,
係好景行左一陣。
九點半上到去,
原來有人己經黎左,
仲要係七點黎到食埋晚飯 Tim,
早知就早 d 上去啦。

唔過 Cafe 個邊都要十點先畀到房我地。
有人帶左 PS2,
可以駁投影機。
不過唔夠拖板,
好彩我有帶。
冇分插同唔夠手制,
即刻落樓下買。

佢地打 Winning,
仲話打 1 on 1 杯賽。
我又參加,
用 AC 米蘭。

打第三場。
十二點左右,
有人話要買 Memory Card,
咁我就陪佢一齊去買,
幾乎行晒成個旺角,
原來有 d 鋪頭係未 Close 既,
不過個價好貴。
最攪笑係佢話見過便利店有,
結果我地係行埋便利店找。

返到去,
剛剛到我打。
對巴塞,
我大勝 4:0,
四虎既特訓唔係白費既。
之後四強對皇馬,
打成零比零,
射十二碼贏。
最後決賽對車仔,
又係零比零,
不過今次射十二碼輸……

打完呢場,
都成兩點幾,
Cafe 都夠鐘打烊了。
我地成晚都好嘈,
唔知會唔會嘈到其他顧客呢?

No comments: