Thursday, October 06, 2005

感恩

有 d 野,
有人睇會覺得只係巧合,
但係一個基督徒既眼中,
就會覺得要感恩。

話說部電視昨日睇睇下突然熄左,
咁就打去叫人黎整啦,
約左今日下午二至四。
但原本今日 Plan 左係上山睇 Site 既,
不過因為阿健一黎未攪掂 d Courses,
二黎佢又要見工,
結果臨時取消左。

中午同媽媽同兩個 Aunties 去旺角小肥羊飲茶。
飲完之後,
我去左買 NDS Game,
隻 Game 叫 「應援團」,
係玩打拍子既,
我估船長會鍾意玩。
原本仲想買多隻,
結果都係玩完一隻先買第二隻。

之後一路行返屋企,
途經上海街。
又心思思想買埋個手力磨石機,
結果又係冇買。

返到屋企冇耐,
修理師父就黎喇。
幫佢手幫部電腦上飯枱,
之後就等佢整呀整。
最後換左一個零件,
睇編號我估係一粒電容。
零件費 $15,
檢查費 $200,
修理費 $200,
總數 $415。
銀包剛剛夠,
如果唔係唔駛上山,
我唔會 ATM 提款;
如果買多左野,
我又唔夠錢畀。

凡事感恩。

No comments: