Thursday, October 13, 2005

好多野做

失了業接近兩個星期,
同時亦都懶了打日記。
以前最多落後一兩日,
現在就落後一兩個星期。
昨日先被人「埋怨」做乜 Update 得咁慢。
哈哈,
其實唔應該用「埋怨」,
不過我中文底子差,
想唔到用咩動詞,
是旦啦。


中午返左培正一趟。
返去主要有三個目的,
第一係找 Poon Sir ,
下可唔可以傾下 d courses;
第二係找朱東,
睇下佢係 Fourm 所講既重排戰力係咩意思;
最後係找 MK,
問佢拿星期日會黎 Service 既童軍名單。
結果第一項,
返到去找唔到 Poon Sir;
第二項,
同朱東溝通完畢;
第三項,
CMB 畀左六個人名我,
不過 MK 話有十二張回條。

去中旅社那邊,
取回訂左既獎牌。
之後下午返左總會。
星期日比賽 d 圖預備好,
不過要等阿健 Double Check 一次,
之後我就幫佢入膠袋。

d 圖我望過一次,
其實唔係好得,
好多地方都偏移了。
我原本找了人手圈圖,
不過有人話用機整好 d wor,
結果………

No comments: