Thursday, October 20, 2005

Election

八日睇第三部戲。
香港多數係星期四上新戲,
我記得以前睇過點解星期四,
不過已經唔係好記得點解。

今日睇戲,
我預計兩點場應該好少人,
因為在學既未放學,
返工既未放工。
而且又係三級片,
十八歲以下既唔入得。
不過今次出奇地多人,
坐滿半間戲院左右啦。

開場前有段小插曲,
我係戲院門口見到一個舊同學,
我放左佢好耐,
佢都知我望佢,
不過佢冇同我打招呼,
我又唔係咁肯定,
因為佢係隔離班既,
雖然預科一齊上電腦,
不過同佢唔係太熟。

講返套戲,
杜琪峰既「黑社會」,
英文名係 Election。
故事講既係黑社會選話事人,
身為香港人,
我覺得故事中既社團好有香港既影子,
套電影好似講緊香港選特首咁,
好有共鳴。

呢套戲好多演員,
難得既係可以描繪出大部份角色既性格。
有忠於規條既、
有忠於領袖既、
有火爆衝動既、
有冷靜陰險既等等。

完場時,
我照舊安坐位中睇埋字出 Credit,
咁樣做既原來唔止我一個,
都有成五、六人。

下一套想睇既,
應該輪到係紐卡素取景既「Goal!」了。

No comments: