Monday, October 24, 2005

新開始

終於返新工了,
新工有樣好,
就係彈性上班時間,
十點前返到就得。
不過同樣相對的,
放工亦都係自由放工,
自由者,
你做得晒野就可隨時放工。
不過,
做 R&D 又點會有做晒野既一日?

應該十點返到去,
不過遲左出門口,
一出到上海街見到小巴就上。
去到觀塘小巴總站都已經十點,
行到過去就遲十五分鐘。

返到去,
老闆(亦即係我直屬上司)已經返左。
我睇完份約,
簽完名之後,
就開始要睇 Documents 喇。

係我睇 Documents 既同時,
老闆係會議室見客,
而呢個客就係我大同 d 人。

講返新公司先。
兩間 Rooms,
我工作個間有老闆同一個負責畫 PCB 既人,
其他 Engineers 同老闆 B 就係另一間 Room。
同十二點半,
有個 Engineer 過黎叫埋我一齊去食飯。
不過我返黎之後,
先知道原來老闆本來想找埋我同大同 Fai 去食飯……

今日有同事請飲既關係,
大部份人六點幾就走晒。
我七點半都撒退,
係商場逛左一陣。
八點左右會合剛放工既 Edmond,
一齊去食飯。

食完飯,
我就冇事返屋企,
Edmond 就又呵又嘔。
係因為我健壯,佢身子弱丫,
定係佢之前之後亂食其他野,
我就唔知喇。

No comments: