Sunday, October 23, 2005

青衣教班

今朝返崇拜,
返完崇拜就趕落青衣喇。
原本個 Plan 好完美:
先坐 42A 去長亨村,
係大快活食過午飯,
之後再行上長宏村。

不過世事又點會咁完美?
係巴士站等左半個鐘都冇車,
之後就算即刻有車黎都冇時間食野。
唯有即刻轉坐地鐵去青衣城,
係 KFC 買過餐,
再坐巴士直上長宏村,
係十數分鐘車程內食晒個餐。
兩點準時到達。

佢地有打畀我問我到未,
不過我個時左手拿住個包,
右手拿住杯汽水,
仲邊有手聽電話?

今日青衣都幾多人,
有我們童軍個班差唔多三十人,
又有總會個國泰班三十人。

一路帶 Map Walk,
我叫佢地找某個特徵,
去到見到第二組已經介左係到,
咁仲點找?
實見到啦。

之後模擬賽,
我負責站崗。
叫住 d 學員睇清楚地圖先好行,
但係都冇人理我……><
個個都係咁衝落山,
明明係上山架麻。

返到屋企成六點幾,
原本約左 OMUser 班人慶祝其中一個友生日,
去打邊鑪。
不過一黎好累,
二黎媽媽煎左牛扒,
三黎有紐卡素直播,
所以結果都冇去。

No comments: