Monday, October 31, 2005

做返 Gym

夜晚同 Alex 去左做 Gym,
因為呢份工收工收得晚,
我費時要 Alex 等咁耐,
所以都有要出街食既覺悟。
不過言談間,
Alex 好似好唔想我去咁,
咁我唯有扮到屋企有晒飯咁。
咁又係既,
冇理由做電燈膽嘛。
八點幾先返到屋企,
煮得飯食完黎都九點,
但係我約左九點 wor。
Anyway,
最後遲左十五分鐘。
都好耐冇做 Gym,
要重拾個種感覺。
今日主要做 Chest 同 Triceps,
做左大約五個動作左右啦。
做既重量比以前輕左好多,
不過做 Gym 唔係求下數多,
亦都唔係求舉到好鬼重,
而係重質。
每一下都係用到你想 Train 個舊肌肉,
做對個動作,
下下做到應就 OK 喇。

沖完涼之後,
我坐係出便等 Alex。
碰到以前個教練 Dicky,
佢話我瘦左 wor。
我覺得佢講得不對,
我充其量係殘左,
肚朒都仲係大大舊,
早上個星期睇醫生時磅重,
我仲重左好多 tim。

之後去左飲野,
不過因為太倦,
心不在焉,
冇乜點講野……

No comments: