Saturday, October 15, 2005

萬事俱備

中午被媽媽叫左出去飲茶。
其實一早起左身,
行出廳都幾次,
不過媽媽見我唔到。
仲以為我未起身,
所以出門口個時冇叫我,
咁都得……

不過同親佢去食野都

飲完茶又返左總會,
飲埋餘下既圖。
我亦順手攪埋明天試跑既圖。
攪到六點幾,
阿健話要影引 Master Map,
同佢一齊落去,
打算影完印我返屋企睇波。
落到去,
點知間野 Close左。

好彩旺角應該冇咁早 Close,
阿健話返會執埋 d 手尾先去影印。
明日比賽 d 野都攪到八八九九。
入好晒一箱箱,
等待比賽既來臨。





昨晚返完普通話,
又 E-mail 左份求職信出去。
呢份係 Faifai 上個星期食飯介紹既。
估唔到個邊咁夜都覆 E-mail,
仲約好左星期一 15:00 見工。
又係 15:00,
點解兩份都係約 15:00 呢?
15:00 有咩特別呢?
真係唔明。

希望呢份見得成啦,
因為間公司做既野我都好有興趣架。

No comments: