Sunday, October 16, 2005

十月練習賽

打完篇日記,
未 Save 就 Hang 機,
激死。





終於都到了練習賽的日子,
原本約七點十五分,
不過我七點十分先到茶餐廳。

本來得我一個人食,
不過有一個 Helper(Fanny)找唔到路上去,
因為仲早既關係,
客 Lift 鎖晒,
就黎埋茶餐廳找我。
狼吞虎嚥食完個早餐之後,
就返總會喇。
我地要坐貨 Lift 上去。
將 d 物資運落停車場,
坐貨 Van 過寶馬山。

有個簡單既簡報之後,
就開始做野喇。
今日既難道深左少少,
完成率比較低。
有唔少人放棄,
有 d 仲迷路去左大潭郊野公園,
我要找人去接佢地返黎。

個比賽唔算好成功,
仲有唔少蝦碌 Tim,
不過總算冇咩意外,
安安全全完作所有野。




今朝 Fanny 話佢公司請人,
問我有冇興趣。
佢公司係上司公司,
做幼兒教育既野,
要請識電腦既人人做 cs,
解答客戶使用上既疑難。
不過人工得八千,
要考慮下。

No comments: