Sunday, October 30, 2005

青衣又教班

今日又要上山教班,
地點係熱門既青衣,
上午九點開始。
三個教練,
一人教四個學員。
個半鐘既 Map Walk,
今次試左新野,
其實上次都有用,
不過今次再改良下。
其實就係畀多 d 練習佢地,
例如去到空曠地,
叫佢地找下個山窩係邊。
頭個段其實齋行十分鐘就得,
我可以同佢地玩成九個字。
之後去到 Base,
同佢地玩完圖例接力卡,
就模擬跑。
我今次站崗係山頂,
感覺上呢班好過上次教個班,
起碼黎到我個度時,
大部份都識轉彎,
我要指正既唔多。

今日好順利,
十二點零鐘就可以收隊。
收到難既車馬費,
其實原本冇諗過有,
(一般童軍班都不設車馬費)
現在當係一個幫補啦。

今完飯就返屋企,
等睇波(場波打夜晚十二點 =_=;)





睇 Newsgroup,
見到個溝通方法,
攪到我心思思,
又想試下。
不過呢樣野我未試過,
雖則大約相似既都做過,
以我既漏氣情度,
唔知又要攪幾耐呢?

No comments: