Wednesday, October 12, 2005

電車男

今日原本冇野做,
不過艾文出開黎尖咀,
賣二手漫畫。
約我下午去睇戲,
一套日本片,
叫電車男。

電車係日文係解火車,
故事係根據一個御宅族既青年,
係 BBS post 既上的一大堆文章和他網友們的回答而成。

可能我有學日文,
睇呢套戲我好入神,
嘗試去聽佢 d 日文對白,
雖然唔係 100% 聽得明,
但都有 d 明架。
尤其是當中既敬語,
呢 d 係中文翻譯表達唔到既。

不過呢,
艾文好似唔係咁欣賞呢套戲。
艾力斯係佢日記都係話唔好睇,
唔知係咪經歷唔同呢,
我覺得好好睇。





睇戲之前,
同艾文去左美都 Tea。
「美都」即係劇集「廟街孖兄弟」中既「麗都」,
都好耐歷史喇。

艾文同我講左佢既創業大計,
係 Yahoo 攪拍賣,
賣 d 人地冇既野,
意念雖好,
不過………

隨左傾生意經,
亦都玩「應援」 Link Play,
結果當然我大勝啦,
出返昨日啖氣,
哼!

No comments: